李泳豪被屈

李泳豪被屈有女誓追究


李泳豪昨日對有報道指他「已」有一名兩歲女兒,對該雜誌的做法感到非常憤怒,他說:「佢哋明明問咗我回應,我已經講得好清楚係朋友個女,點 知出到嚟都要寫到好似我個女咁,如果我真係有個女兩歲,當年思琦單嘢搞到咁大,畀人日跟夜跟,一早畀人踢爆喇!仲留得到今時今日?」

李泳豪被屈
李泳豪 被屈


泳豪坦言很喜歡小朋友,若真的有女兒一定會承認,他續說:「我做人一向光明正大,拍拖都會公開,何況結婚生仔咁開心事,為乜要隱瞞先?所以 我覺得本雜誌咁屈法真係太卑鄙,依家同律師商量會追究到底。」

 

李泳豪被屈

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()