台慶豬肉獎

台慶豬肉獎 無線內定名單洩漏 曹永廉冇份 - 台慶豬肉獎


台慶豬肉獎 據聞無線今年視帝視后頒獎禮的內定名單,已經洩漏出來,帝視係祥仔,最佳劇集係大太監,另今年增設傑出男、女演員兩個台慶豬肉獎


台慶豬肉獎

台 慶豬肉獎





對於在大太監有好表現的曹永廉,連男配角都冇被提名,他似乎都幾嬲,晦氣說明出晒來,至於新增台慶豬肉獎是 否可以安撫佢,佢明顯唔領情,仲話未有打算去頒獎禮!


台慶豬肉獎

台 慶豬肉獎


其實,自己電視台搞個獎頒畀自己演員,根本就沒有公信力可言,本質就是鬧劇,大家唔好咁投入 ! 簡單說,你公司搞個獎頒畀自己員工,你都唔相信會公平得去邊啦 !


台慶豬肉獎

台 慶豬肉獎

黃智賢冇提名 曹永廉戥佢唔抵

(轉) 曹永廉o係台慶劇《大太監》中安德海一角被觀眾激讚,今日佢接受商台電話訪問,對於被人讚覺得開心,佢話自己唔係成日拍古裝,所以會向黎耀祥仔、米雪姐請 教。


台慶豬肉獎

台 慶豬肉獎


對於祥仔同陳國邦入選,都戥對方開心,佢亦都希望兄弟富貴。講到自己無入選,阿廉話初時都失望,不過諗深一層有獎會開心,冇唔緊要,只要一 個好角色多人欣賞。但佢都替黃智賢唔開心,因為睇住佢一路進步,觀眾又認同佢,唔入選覺得奇怪。


台慶豬肉獎

台 慶豬肉獎


另外對增設o既傑出男女演員獎,阿廉認為公司尊重民意係好事,好多人可以參選。最後阿廉話未收到通知出席頒獎禮,同埋希望出年公司再留意 佢。


台慶豬肉獎

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()