toby吳卓羲

toby吳卓羲 - 梁靖琪惹緋聞 老公冇詐型


梁靖琪(Toby)與吳卓羲這對過氣緋聞男女,近日齊赴三亞為新劇《衝上雲霄Ⅱ》拍攝外景,二人更被指晚間於泳池公開親熱,期間卓羲更對穿 比堅尼的Toby出言調戲,看似親密。


toby吳卓羲





正 當大眾猜測事件會否影響Toby與老公關係之際,昨日下午二人十指緊扣離開觀塘某商廈,Toby表示未有為此事與卓羲聯絡,更謂:「都冇乜 嘢,我哋本身好 friend,可能我着泳衣好性感啦!老公嗰晚都知我去玩。」及後還透過電話補充,笑指與卓羲太熟,故玩至興起時卓羲根本冇視她為女仔,才惹 人誤會。


toby吳卓羲

toby吳卓羲


而Toby的老公表示與太太感情依舊,還表示對卓羲印象不俗,他謂:「佢就算幾忙都會嚟我屋企拜年,係一個好nice嘅演員。」


toby吳卓羲

toby吳卓羲


而卓羲則表示未有公然調戲Toby:「成班人一齊玩,知記者好遠影,點會聽到我哋講咩。」更指與Toby相識多年,未入行時對方以哥哥稱呼 他,寄望雜誌不要亂寫。


toby吳卓羲

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()