孫大倫娶新抱

活希兒着婚紗踩場 搞寸party

活希兒


早前一段深圳懷孕小三穿婚紗闖進婚禮現場片段,喺網上瘋傳,估唔到疑似搶新郎事件,喺香港名門世家都有發生。





上月初,中港照相器材主席孫大倫細仔孫道熙(Ryan),與潮州商會會董林鎮洪女兒林珊亭(Sandee)喺灣仔會展擺酒,不過場內有人想 搞事,令Ryan甚為勞氣。


原來Ryan早前喺facebook貼上同徐子淇同期出道的中、澳混血兒活希兒(Fiona Braidwood )相片,Ryan喺結婚當晚,活希兒喺媽咪陪同下,同新娘子穿上同款婚紗,踩入婚宴會場,哇﹗咁爆?


唔知大家仲記唔記得邊個係活希兒呢?其實佢可算係第一代0靚模,98年同陳曉東拍攝牛仔褲廣告,而為人認識,仲憑住甜美笑容,俘虜唔少少男 芳心,惟後來因為扮Hello Kitty唱歌令觀眾緣盡失,樂壇失意後曾到悉尼讀法律。


好 喇,講番件事先,Ryan除咗貼咗活希兒着住同款婚紗張相外,仲喺facebook留言:「歷史上最踩場的賓客……作為同我同年的律師嘅你, 你親愛的媽媽 有來到Sandee同我嘅婚禮…見到我太太條裙都唔同你講重叫你著…就知你玩野!你重同我講唔知…(法官都會話…唔知唔係一個藉口!)你同你 親愛的母親都 無過嚟祝賀我哋都唔緊要。coz dnt wanna see u both in our life anymore.(我的人生不想再見到你哋兩母女)。」


Ryan雖沒指明道姓,但有朋友眼利一睇便知,仲以英文回應:「兄弟,你忘了關注她的名字,她是Fiona Braidwood活希兒!」


之後Ryan朋友一面倒留言鬧爆活希兒行為荒唐、係八婆,仲有人問佢係咪想搶新郎?




由於 avast! 防毒軟體 已開啟防護,所以此封電子郵件將不受病毒及惡意軟體的侵害。


arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()