朱古力炒蛋 辭職不做

萬寧妹向水客Say No fb萬人Like


奶粉荒展現港人百態!有人為錢參與炒賣,但也有在萬寧連鎖店工作的小職員,不屑公司助長水貨客搶奶粉,選擇辭職,成為網民心中的英雄。她是 女大學生Nikki,她認為錢雖然重要,但並非萬能,希望更多人挺身維護港人利益。


朱古力炒蛋 辭職不做

朱古力炒蛋 辭職不做





「似間接助長搶奶粉」

網民「朱古力炒蛋」日前在高登討論區貼文:「這都是我辭職不做萬0(寧) 的原因」,經社交網站facebook轉載,短短數小時有過萬人「Like」。Nikki說:「冇諗過迴響咁大,其實我冇做過乜嘢,只係有感而發。」


Nikki去年底在萬寧做兼職,時薪32元,主要做收銀工作。數銀紙本是優差,但Nikki卻天天受良心責備,因為奶粉就放在收銀櫃枱背 後,Nikki被迫與水貨客交收,她說:「好似間接助長咗呢種行為(搶奶粉),內心好矛盾。」


萬寧規定每位客人、不問身份,都可以買四罐奶粉,Nikki試過違規,明明有奶粉,卻對水貨客說沒有,轉頭售予本地媽咪,「佢哋聽到有貨會 好驚喜㗎!」但Nikki指有店員為跑數,反會向水貨客出售超過四罐奶粉,「佢哋要兼顧營業額,我知佢哋都好為難」。


水 貨客亂港,Nikki認為參與炒賣的本地人比內地人更抵鬧,她說:「呢啲出賣港人利益嘅人,我睇唔起。」或者有人認為Nikki只是兼職,犧 牲很小,若是 長工又會否辭職?Nikki說:「工有好多種,唔一定做呢份,將來我都會揀一份符合自己價值觀嘅工作。」她亦寄望萬寧可以修改規定,優先滿足 本地客人需 要。


朱古力炒蛋 辭職不做

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()