古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀

古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀 - 沈震軒床戰梁敏儀又打又摑


沈 震軒(Sammy)在《古惑仔:江湖新秩序》中與34C性感女星梁敏儀(Winnie)床上肉搏,他透露兩人激戰五小時,對Winnie又打 又摑,大感尷 尬的Sammy需飲酒壯膽:「Winnie好專業、好信任我,所以好快拍完!我個角色癲o架,所以拍床戲嗰陣會無啦啦打佢、摑佢!但我好慢 熱,拍Love Scene(性愛場面)一定要靠酒精放鬆。我希望有某程度嘅底線,雖然我底線Set到好低,但希望出嚟效果交代到件事,又唔好太過分。」


古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀
古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀


Winnie 則大讚Sammy夠專業:「如果佢口花花,拍呢場戲我可能會驚啲,但佢係實幹型,所以我完全放心。就算之前有好多性感演出,但每次都有心理關 口,今次要表 現我哋兩個癲同喪嘅性格,所以畫面上好震撼,都係我從影以來意識同畫面上最激嘅一次,接之前都有花時間考慮。」


古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀
古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀


飾演吸毒江湖大佬的Sammy自爆不愛看黑社會片,但在外國讀書時,見過朋友食藥,故曾徵詢朋友意見。


古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀
古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀


對於該片遭負評,Winnie認為是好事:「分分鐘佢哋係第一批入場睇,睇吓同第一集有咩對比。條宣傳片點擊率上升咗好多,證明好多人留意 套戲,有信心票房會唔錯。」


古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀
古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀




古惑仔 江湖新秩序 梁敏儀 - 沈震軒床戰梁敏儀又打又摑

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()