可不可能還我五舊

可不可能還我五舊?貧窮不要來! - 可不可能還我五舊


可不可能還我五舊

仲講「給五百人情就不要來了」……old news is so……我知!不過都要講!經過大家連日來的炮轟、嘲笑、怒罵、惡搞,「五舊水港女」事件已連爆19個post!![shocking]


可不可能還我五舊?貧窮不要來! - 可不可能還我五舊



所 謂「寧得罪拉登,莫得罪高登」,只能說句「出得o黎網上行,預o左要還」,能夠在眾多膠人膠事之中脫穎而出,一炮過得罪曬全港受「紅色炸彈」 波及的市民, 順便辱罵靠拾紙皮糊口的老人家,成為全民公敵,全港報紙都上曬,真係好威威唷!!除o左恭喜,都唔知講咩好鳥!!#yup##yup#


女 皇就唔係o黎落井下石o既[sosad],我係o黎送禮賀呢位何小姐嫁得出o既![sosad]八百……泰銖?韓圜?日本Yen?越南盾?冥 通?都唔係! 唔洗錢o架!所謂物輕情意重,送上兩首高登巴絲專誠為何小姐而譜的神曲——《貧窮不要來》同埋《回水》,醒多一曲小鳳姐o既:「何必呢?何必 呢?」嘩!真 係「熱烈地彈琴熱列地唱」呀!正呀喂!#hoho#


五百人情港女- 回水(原曲李克勤回首)




可不可能還我五舊的歌詞


誰人唔夠


人情默然離去


有所保留


我有去飲


我有禮金


全是錯漏


誰人曾說


人情五舊唔夠


也永不追究


餅卡會繼續贈來


西餅一打送到我手


請不必再繼續舵著那張金牛


要是老婆離去


做老公多醜


老公安慰說話無謂再講


戇鳩~~~~~~


請歸去


入場費八舊


人人同價


就係侮辱


又要我貼多三舊


我五星級


佢次幾級


難道照舊?


人窮還要


到賀


人情唔夠


我斷交都有


只恐怕你條柒頭


錢俾不夠卻

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()