喬寶寶棟篤笑

喬寶寶棟篤笑之我係香港人 - 喬寶寶棟篤笑


喬寶寶棟篤笑向黃子華偷師

以 幽默見稱的印裔香港人喬寶寶因老婆未有居港權,將舉家離港,離別在即的他決定舉行棟篤笑,希望讓觀眾對他留下美好回憶!對於過往香港出產過不 少笑匠,他今 次開處男騷未感壓力︰「大家係唔同層次嘅人,冇得比較,但自己中文字唔多識,加上經驗尚淺,當然冇黃子華咁出色,所以我會向佢偷師。」


喬寶寶棟篤笑之我係香港人 - 喬寶寶棟篤笑
喬寶寶棟篤笑之我係香港 人 - 喬寶寶棟篤笑


談到生活上的趣事,他笑言多不勝數︰「以前做懲教署時,因為有聚會大家都要煮嘢食,得我一個印度人所以要我整咖哩,但我唔識整,返去學,結 果有種香葉落重手咗,同事食完之後食物中毒,其實我冇心,但就做咗壞事。」


喬寶寶棟篤笑之我係香港人 - 喬寶寶棟篤笑
喬寶寶棟篤笑之我係香港 人 - 喬寶寶棟篤笑


喬寶寶棟篤笑之我係香港人 - 喬寶寶棟篤笑

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()