湯盈盈奉子成婚

錢嘉樂笑騎騎報喜訊 湯盈盈奉子成婚


47歲的錢嘉樂及37歲的湯盈盈拍拖多年,昨日嘉樂終於親報喜訊,並透露早前在蘇梅島向盈盈成功求婚,將於年底結婚!盈盈新劇監製及拍檔郭 晉安更踢爆她已有身孕,可謂雙喜臨門!


湯盈盈奉子成婚

湯盈盈奉子成婚




湯盈盈奉子成婚 - 早前已在蘇梅島求婚成功

拍拖五年的錢嘉樂及湯盈盈早已是圈中公認的一對,但直至本年四月才肯公開翹手晒恩愛,戀情浮 面後兩人屢傳婚訊,昨日嘉樂現身好友鄭伊健的演唱會綵排時突然宣布將於年底結婚,早前已在蘇梅島求婚成功,當時盈盈更被感動至眼濕濕,嘉樂 說:「畀大家追 問婚訊咁多年,覺得都係時候喇!」期間他風騷大唱:「拍拖無罪、結婚無罪!」


湯盈盈奉子成婚 - 盈盈樂樂突然將婚期「加速」

昨晚拍完新劇《老表,你好嘢!》的盈盈現身電視城,記者即上前恭喜她結婚及有喜,她笑晒 口連聲「Thank You!」據知,盈盈樂樂突然將婚期「加速」,是因為已身懷六甲,為免變未婚媽媽,兩人決定急急於今年成親雙喜臨門!《老》劇監製黃偉聲踢爆她有喜:「佢 已經宣布婚訊同有喜,因剩番半個月拍劇時間,唔使特別請假。」其拍檔郭晉安亦笑說:「佢都認有咗!唔怪得抱起佢嗰陣咁重啦!」黃偉聲表示十分 開心,因上次 呂慧儀亦是拍他的劇期間宣布婚訊。


湯盈盈奉子成婚

湯盈盈奉子成婚


湯盈盈奉子成婚 - 伊健笑言不介意被嘉樂爬頭

昨日嘉樂被問到盈盈是否有喜時,他未有否認:「適當時候會向大家公布。(送鑽戒?)冇,浪 漫就夠。(註冊未?)密鑼緊鼓搞緊。(邊度搞婚禮?)好多嘢要交代,都要在港擺酒。」他又透露已將喜訊告知曾志偉:「電話入面佢笑不停,未試 過聽到佢笑得 咁開心。」伊健笑言不介意被嘉樂爬頭,並準備讓他在其演唱會尾場上台公開表白。


湯盈盈奉子成婚

湯盈盈奉子成婚


湯盈盈奉子成婚 - 圈中好友送祝賀

盈樂圈中好友方力申、洪天明、文頌嫻、姚樂怡及佘詩曼得悉後表示會送祝福,文女說:「成班姊妹終於等 到個男嘅承認結婚,最好快啲搞大佢個肚!(雙喜臨門?)我都逼緊盈盈交代,但佢話趕住開工。」佘詩曼則說:「成班姊妹都唔知,我哋開咗個群組 向盈盈逼供同 討論點懲治呢對新人!(幾時到你?)我壓軸出場,就快喇!」嘉樂母親表示不知將做人奶奶及抱孫,她愕然地說:「我唔知喎!我要即刻打畀佢。」 製作資源總監 樂易玲笑言已等這好消息很久,但沒有聽聞盈盈是否有孕,嘉樂舊愛李珊珊則未有回覆。




湯盈盈奉子成婚

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()