汪明荃扯火

汪明荃扯火喊刪片 - 汪明荃扯火


汪明荃一連十五場的演唱會前晚舉行尾場,阿姐落力獻唱之餘,更上演了一幕阿姐發火,力斥舉機拍片的歌迷,不過,話口未完,粉絲在握手環節再 次舉機喪拍,搞到阿姐勁無癮大呻:「影夠喇!」


汪明荃扯火

汪明荃扯火





阿姐的《汪明荃45美麗娛樂世界》演唱會前晚圓滿結束,獲楊千嬅、丁子高、古明華、宣萱等人撐場,雖然唱足十五場,阿姐絕無欺場,更中氣十 足地「教訓」粉絲!


汪明荃扯火

汪明荃扯火


在安哥環節,唱到興起的阿姐突然一臉正經,指着台下一位正在拍片的觀眾說:「你好快啲 delete咗佢喇!我明白粉絲嘅心意,但係你由頭錄到落尾點得o架?你拎去賣定拎去威呀?」說罷贏得全場的掌聲。不過,當阿姐落台同大家握 手的時候,仍 有不少「唔聽教」的粉絲舉機喪影,搞到阿姐勁無癮地呻:「影一張咪得囉,影夠喇!」此外,她向大家展示千嬅及粉絲送上的銀紙花,臨尾又公開感 謝羅生的支 持。


打頭炮望創先河

慶功宴上,問阿姐是否討厭觀眾拍片?她坦言:「唔好錄咁耐囉,成場喺度錄,好唔尊重。」她又說在台上所多謝的「羅生」並非丈夫羅家英:「其 實係業主羅生,佢本嚟打算改建商場,多謝佢保留新光。」


汪明荃扯火

新增說明文字


阿姐「打頭炮」創下在新光戲院大劇場搞個唱的先河,她覺得新光有得做:「希望日後有更多人 喺度搞騷,相信只要有好嘅創作,就會有人嚟。(計劃搞巡唱?)未知,但過埋個新年真係要抖抖先。」至於有份搞個唱的李居明則指在汪明荃效應帶 挈下,吸引很 多人到新光搞騷,所以計劃改建新光開放至1700個座位。


汪明荃扯火

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()