爆機兄弟達哥

爆機兄弟達哥 旁述包你笑死 有片! - 爆機兄弟達哥


爆機兄弟達哥 ,其實呢個夠已經在網上紅咗一段時間,當然若大家未曾去過高登討論區的話,或許對他感到陌生。大家不妨趁這個機會認識一下他 !


爆機兄弟達哥

爆機 兄弟達哥


外國有不少瘋狂機迷在打機的同時,加上自己的旁述,為平平無奇的畫面添上了色彩,而且經常笑到你碌地,而爆機兄弟達哥就係出名在呢樣野!






這位 爆機兄弟達哥 已將不少爆笑片段上載至 youtube 等視頻網站,而且條條片都死笑人,他的創意絕對令你佩服,更只能感慨為何他會如此得閒?


由於爆笑片段太多,以下輯錄了數條笑死人的旁述,enjoy!


請大家一定要聽佢既旁白 !! 必聽 !!


爆機兄弟 達哥 FIFA2012 片段︰




爆機兄弟 達哥 FIFA2012 Street Fighters IV︰




爆機兄弟 達哥 FIFA2012 暗黑破壞神 diaoble 3︰




有人覺得佢唔知講乜,但打開機既人會覺得佢好有point,當然也有人覺得他勁無聊吹水......你呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()