鄭子誠火腩飯

【短片】高登男神鄭子誠 聲演豆腐火腩飯 - 鄭子誠火腩飯


推到啦,高登巴打繼「推上報」之後,依家,又成功爭取鄭子誠親自聲演「男人的浪漫——豆腐火腩飯」。


高登男神鄭子誠 聲演豆腐火腩飯 - 鄭子誠火腩飯
高登男神鄭子誠 聲演豆腐火腩飯 - 鄭子誠火腩飯


被 巴打指已年屆六十嘅鄭子誠仲陪你癲,做埋男神,都不特止;仲要係呢條聲其實係宣傳電台節目。條片係《真情》李子浩同小敏(楊婉儀)一齊撐枱 腳,特登整到黑 白粵語長片feel,跟住鄭子誠就配聲話喇﹕「我每食完一碟火腩飯之後,都會同我女朋友講分手。我覺得,呢個世界,係冇人明白我。喺呢一刻, 我覺得,我係 一個浪子。」




夠皮未呢?有啲悶喇喎﹗

【短片】高登男神鄭子誠 聲演豆腐火腩飯 - 鄭子誠火腩飯

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()