古巨基初戀

古巨基初戀 - 基仔護舊愛 Delete微博關注


為 記錄與前度女友的點滴回憶,古巨基特別炮製新碟《告別我的戀人們》,日前舉行新碟音樂會。雖然初戀情人未有出席,但基仔自爆另外兩位前度女友 也有偕老公捧 場,據知有人正密謀對他的幾位舊愛進行大起底,甚至到其母校打聽,他說:「我收到消息,有人喺網上四圍問邊個係我前度。」


古巨基初戀

古巨基初戀





基於保護心態,基仔已第一時間將微博及個人社交網上的好友關注全部刪除,以免她們受到不必要的滋擾,他說:「唔想影響佢哋,佢哋係圈外人, 生活得好好。」他亦珍藏了昔日與前度的照片、小禮物,並強調會小心保存,絕不擔心會外洩。


古巨基初戀 - 基仔網絡斬纜防舊愛被起底

古巨基的新碟《告別我的戀人們》記錄過去幾段戀情,日前舉行的新碟音樂會,兩位前度女友更攜眷 去撐場,據知有人正積極起基仔幾位舊愛的底,基仔為免她們受到不必要滋擾,即將微博及個人社交網取消對她們的好友關注。基仔昨日在電話中說: 「我收到消 息,知有人喺網上周圍問邊個係我前度,甚至去我母校打聽,我取消佢哋嘅關注,出發點係保護佢哋,況且大家咁熟,平時我哋都會電話聯絡。」


古巨基初戀

古巨基初戀


音樂會當晚,基仔早就安排兩位舊愛混在觀眾堆中,以免她們受到騷擾,基仔說:「嗰晚仲有啲 同學嚟睇騷,我唔想影響到佢哋,佢哋係圈外人,生活得好好,啲同學都好醒目,有幫我(目及)住,完騷後佢哋都有短訊畀我,其中一個仲同幾個同 學去咗沙田食 消夜,真係重拾那些年,不過嗰晚我因為仲要做訪問同簽名會,所以冇去到。」


古巨基初戀

古巨基初戀


古巨基初戀 - 舊愛照片 妥善收藏

基仔坦言一直有保留住跟前度女友的照片、有紀念性的小禮物,他說:「我好小心,識得好好收起,唔使擔 心會漏出。」他可有送碟給前度?他笑說:「等唔切我送,佢哋自己買咗。」基仔形容幾位前度都已經過去了,唱到送給初戀情人的歌曲時爆喊的他笑 說:「我係水 造嘅人,但喊完就冇嘢。」


古巨基初戀

arrow
arrow
    全站熱搜

    allshowgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()